JĘZYK ANGIELSKI

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Święto Dzieci na całym świecie!

Na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=oifgodCtcj0&feature=emb_title

Piosenki dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

https://www.youtube.com/watch?v=2nYjGy_ZUG8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=M6Enil5eBxE&feature=emb_title

Zabawa: https://www.youtube.com/watch?v=efMHLkyb7ho

 

GRUPA „MOTYLE”

 Temat: Święto Dzieci na całym świecie!

Na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=oifgodCtcj0&feature=emb_title

Piosenki dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=ALcL3MuU4xQ

https://www.youtube.com/watch?v=2nYjGy_ZUG8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=M6Enil5eBxE&feature=emb_title

Zabawa: https://www.youtube.com/watch?v=efMHLkyb7ho

 

GRUPA „BIEDRONKI”

 Temat: Święto Dzieci na całym świecie!

Na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=oifgodCtcj0&feature=emb_title

Piosenki dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=4gHbPDdGCFs&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=izsodCZZnpI&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=2nYjGy_ZUG8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=M6Enil5eBxE&feature=emb_title

Zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=efMHLkyb7ho

https://www.youtube.com/watch?v=hW2DDGX7Tcc

 

GRUPA „MRÓWKI” 

 Temat: Święto Dzieci na całym świecie!

Na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=oifgodCtcj0&feature=emb_title

Piosenki dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=4gHbPDdGCFs&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=izsodCZZnpI&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=2nYjGy_ZUG8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=M6Enil5eBxE&feature=emb_title

Zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=efMHLkyb7ho

https://www.youtube.com/watch?v=hW2DDGX7Tcc

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

Temat: Święto Dzieci na całym świecie!

Na powitanie: https://www.youtube.com/watch?v=oifgodCtcj0&feature=emb_title

Piosenki dla dzieci:

https://www.youtube.com/watch?v=4gHbPDdGCFs&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=izsodCZZnpI&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=2nYjGy_ZUG8

https://www.youtube.com/watch?time_continue=53&v=M6Enil5eBxE&feature=emb_title

Zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=efMHLkyb7ho

https://www.youtube.com/watch?v=hW2DDGX7Tcc

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną .

Przypomnienie nazw członków rodziny:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=99&v=NVEzzzia8Yo&feature=emb_title

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki z okazji Dnia Mamy i Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

Praca plastyczna: Zrób laurkę dla Mamy i Taty.

 

GRUPA „MOTYLE”

 Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną .

Przypomnienie nazw członków rodziny:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=99&v=NVEzzzia8Yo&feature=emb_title

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki z okazji Dnia Mamy i Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

Praca plastyczna: Zrób laurkę dla Mamy i Taty.

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z rodziną.

Przypomnienie nazw członków rodziny:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=99&v=NVEzzzia8Yo&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Mamy:

https://www.youtube.com/watch?v=fVzWGtzjLj0&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=EjqVnwMF6A0

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki z okazji Dnia Mamy i Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

Praca plastyczna: Zrób laurkę dla Mamy i Taty.

 

GRUPA „MRÓWKI” 

5 i 6-LATKI

Temat: Utrwalenie i poszerzenie słownictwa związanego z rodziną.

Przypomnienie nazw członków rodziny:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=99&v=NVEzzzia8Yo&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Mamy:

https://www.youtube.com/watch?v=fVzWGtzjLj0&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=EjqVnwMF6A0

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki z okazji Dnia Mamy i Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

Praca plastyczna: Zrób laurkę dla Mamy i Taty.

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4- 5- 6-LATKI

Temat: Utrwalenie i poszerzenie słownictwa związanego z rodziną.

Przypomnienie nazw członków rodziny:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=99&v=NVEzzzia8Yo&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Mamy:

https://www.youtube.com/watch?v=fVzWGtzjLj0&feature=emb_title

Obejrzyj krótką historyjkę o Dniu Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=EjqVnwMF6A0

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki z okazji Dnia Mamy i Taty:

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

Praca plastyczna: Zrób laurkę dla Mamy i Taty.

 

 

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną w oparciu o piosenkę i historyjkę obrazkową.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house, flower, bow, tie

Karty obrazkowe (40-45):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 14: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „Mummy, Daddy, You and Me”:

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

A family, a family!
Przytul rodzica.

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

1, 2, 3!
Policz na palcach do trzech.

A family, a family!
Przytul rodzica.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

A family!
Przytul rodzica.

Historyjka obrazkowa Poziom A CD2 nr 16: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Ilustracje do historyjki: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=24

Polecenie: Wskaż co dostała mama, a co tata?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną w oparciu o piosenkę i historyjkę obrazkową.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house, flower, bow, tie

Karty obrazkowe (40-45):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 14: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „Mummy, Daddy, You and Me”:

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

A family, a family!
Przytul rodzica.

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

1, 2, 3!
Policz na palcach do trzech.

A family, a family!
Przytul rodzica.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

A family!
Przytul rodzica.

Historyjka obrazkowa Poziom A CD2 nr 16: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Ilustracje do historyjki: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=24

Polecenie: Wskaż co dostała mama, a co tata?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z rodziną i przyrodą.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family, flower, bush, tree, family photo.

Karty do słownictwa (50-58): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Piosenka do zabawy Poziom B CD2 nr 21: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Zabawa do piosenki „Action Song”

Wake up, sister! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

Wake up, brother! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Where is daddy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is mummy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is baby? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

1, 2, 3, follow me!
Policz na placach i wykonaj ręką gest za mną.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Let’s run! Follow me!
Biegnij w miejscu. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s hop. Follow me!
Skacz jak królik. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s march. Follow me!
Maszeruj. Wykonaj ręką gest „za mną”.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Look, here’s mummy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s duddy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s baby. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Karta pracy (str. 46)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=49

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z rodziną i przyrodą.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family, flower, bush, tree, family photo.

Karty do słownictwa (50-58): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Piosenka do zabawy Poziom B CD2 nr 21: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Zabawa do piosenki „Action Song”

Wake up, sister! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

Wake up, brother! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Where is daddy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is mummy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is baby? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

1, 2, 3, follow me!
Policz na placach i wykonaj ręką gest za mną.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Let’s run! Follow me!
Biegnij w miejscu. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s hop. Follow me!
Skacz jak królik. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s march. Follow me!
Maszeruj. Wykonaj ręką gest „za mną”.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Look, here’s mummy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s duddy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s baby. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Karta pracy (str. 46)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=49

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

6-LATKI

Temat: Utrwalenie i poszerzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers, parrot, fly, spider

Karty do słownictwa (59-69): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Historyjka obrazkowa Poziom B+ CD2 nr 18: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boobplus

Karta pracy do historyjki (nr. 45): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=46

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną w oparciu o piosenkę i historyjkę obrazkową.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house, flower, bow, tie

Karty obrazkowe (40-45):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 14: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „Mummy, Daddy, You and Me”:

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

A family, a family!
Przytul rodzica.

Mummy, daddy
Popraw ręką fryzurę. Pręż muskuły.

You and me!
Wskaż na rodzica a potem na siebie.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

1, 2, 3!
Policz na palcach do trzech.

A family, a family!
Przytul rodzica.

In the house,
Zrób nad głową trójkątny „dach”.

A family!
Przytul rodzica.

Historyjka obrazkowa Poziom A CD2 nr 16: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Ilustracje do historyjki: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=24

Polecenie: Wskaż co dostała mama, a co tata?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

5- LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z rodziną i przyrodą.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family, flower, bush, tree, family photo.

Karty do słownictwa (50-58): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Piosenka do zabawy Poziom B CD2 nr 21: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Zabawa do piosenki „Action Song”

Wake up, sister! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

Wake up, brother! Hooray!
Przeciągnij się i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Where is daddy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is mummy? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

Where is baby? Hey, hey!
Zrób ręką daszek przy czole i rozglądaj się.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

1, 2, 3, follow me!
Policz na placach i wykonaj ręką gest za mną.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Let’s run! Follow me!
Biegnij w miejscu. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s hop. Follow me!
Skacz jak królik. Wykonaj ręką gest „za mną”.

Let’s march. Follow me!
Maszeruj. Wykonaj ręką gest „za mną”.

A flower. A bush. A tree.
Wskaż kolejno odpowiednie karty.

Look, here’s mummy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s duddy. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

Look, here’s baby. Hooray!
Wskaż odpowiednią kartę i podskocz.

It is Family Day!
Obejmij się rękami i kołysz.

Karta pracy (str. 46)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=49

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

 

6-LATKI

Temat: Utrwalenie i poszerzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers, parrot, fly, spider

Karty do słownictwa (59-69): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Historyjka obrazkowa Poziom B+ CD2 nr 18: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boobplus

Karta pracy do historyjki (nr. 45): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=46

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=x23rTDl4AMs

https://www.youtube.com/watch?v=A014gTIAeng

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg



GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 13: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „The Family Flash”:

Mummy, mummy, mummy! Hey, hey!
Popraw ręką fryzurę. Podskocz

Daddy, daddy, daddy! Hooray!
Pręż muskuły. Podskocz.

A family, a family, a family! Hey, hey!
Przytulcie się, Podskocz.

A house, a house, a house! Hooray!
Zrób z rąk trójkątny dach nad głową x2

Dla 4-latków i chętnych 3-latków: Praca plastyczna: Narysuj swój dom.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=qyCtE2x_nww

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 13: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „The Family Flash”:

Mummy, mummy, mummy! Hey, hey!
Popraw ręką fryzurę. Podskocz

Daddy, daddy, daddy! Hooray!
Pręż muskuły. Podskocz.

A family, a family, a family! Hey, hey!
Przytulcie się, Podskocz.

A house, a house, a house! Hooray!
Zrób z rąk trójkątny dach nad głową x2

Praca plastyczna: Narysuj swój dom.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=qyCtE2x_nww

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 20: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 44-45)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=46

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 20: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 44-45)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=46

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers

Karty do słownictwa (59-67): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Piosenka do zabawy Poziom B+ CD2 nr 15: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boobplus

Zabawa do piosenki „The Garden Flash”:

A garden! Garden! Ga-ga-ga-ga-garden!
Wskaż właściwą kartę. Udawaj, że wąchasz kwiaty.

Daddy… is digging! Digging! Digging holes!
Wskaż kartę. Udawaj, że kopiesz dziuręw ziemi.

Mummy… is planting! Planting! Planting seeds!
Wskaż kartę. Udawaj, że umieszczasz nasionko w ziemi.

Grandma… is watering! Watering! Watering seeds!
Wskaż kartę. Udawaj, że trzymasz konewkę i podlewasz grządki.

Grandpa… is picking! Picking! Picking flowers!
Wskaż kartę. Udawaj, że zrywasz kwiaty.

Praca plastyczna: Narysuj ogród wiosenną porą.

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk

https://www.youtube.com/watch?v=4lezuUisc0s

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego związanego z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family, house

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Piosenka do zabawy Poziom A CD2 nr 13: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa do piosenki „The Family Flash”:

Mummy, mummy, mummy! Hey, hey!
Popraw ręką fryzurę. Podskocz

Daddy, daddy, daddy! Hooray!
Pręż muskuły. Podskocz.

A family, a family, a family! Hey, hey!
Przytulcie się, Podskocz.

A house, a house, a house! Hooray!
Zrób z rąk trójkątny dach nad głową x2

Praca plastyczna: Narysuj swój dom.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=qyCtE2x_nww

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

5- LATKI

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 20: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 44-45)
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=46

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk

https://www.youtube.com/watch?v=qZyJPZxsmZk

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

 

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers

Karty do słownictwa (59-67): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Piosenka do zabawy Poziom B+ CD2 nr 15: https://www.mac.pl/piosenki/piosenki-iloveboo#boobplus

Zabawa do piosenki „The Garden Flash”:

A garden! Garden! Ga-ga-ga-ga-garden!
Wskaż właściwą kartę. Udawaj, że wąchasz kwiaty.

Daddy… is digging! Digging! Digging holes!
Wskaż kartę. Udawaj, że kopiesz dziuręw ziemi.

Mummy… is planting! Planting! Planting seeds!
Wskaż kartę. Udawaj, że umieszczasz nasionko w ziemi.

Grandma… is watering! Watering! Watering seeds!
Wskaż kartę. Udawaj, że trzymasz konewkę i podlewasz grządki.

Grandpa… is picking! Picking! Picking flowers!
Wskaż kartę. Udawaj, że zrywasz kwiaty.

Praca plastyczna: Narysuj ogród wiosenną porą.

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/980456/colours-quiz

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=oc4QS2USKmk

https://www.youtube.com/watch?v=4lezuUisc0s

https://www.youtube.com/watch?v=0LDArAJf7-c

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Wprowadzenie w tematykę związaną z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (40-43). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Dla 4-latków i chętnych 3-latków: Praca plastyczna: Narysuj swoją mamę i tatę.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Wprowadzenie w tematykę związaną z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (40-43). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Praca plastyczna: Narysuj swoją mamę i tatę.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (50-54). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Karta pracy(str. 43): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://www.youtube.com/watch?v=CsQ3JFF-0ks

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (50-54). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Karta pracy(str. 43): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://www.youtube.com/watch?v=CsQ3JFF-0ks

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers

Karty do słownictwa (59-67):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (59-67). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Karta pracy (str. 43)

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=44

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/523273/family

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI
Temat: Wprowadzenie w tematykę związaną z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, family

Karty obrazkowe (40-43):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=42

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (40-43). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Praca plastyczna: Narysuj swoją mamę i tatę.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

5- LATKI

Temat: Wprowadzenie w tematykę rozdziału – słownictwo związane z rodziną.

Słownictwo: mummy, daddy, baby, sister, brother, family.

Karty do słownictwa (50-54): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karty/mobile/index.html#p=53

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (50-54). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Karta pracy(str. 43): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4
https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://www.youtube.com/watch?v=CsQ3JFF-0ks

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie słownictwa związanego z rodziną oraz pracą w ogrodzie

Słownictwo: mummy; daddy; grandma; grandpa; garden; digging holes; planting seeds; watering seeds; picking flowers

Karty do słownictwa (59-67):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=60

Zabawa „What’s missing?”
Dziecko ma przed sobą karty obrazkowe (59-67). Rodzic chowa jednen obrazek i pyta „What’s missing?” (czego brakuje?). Dziecko musi odpowiedzieć, której ilustracji brakuje.

Karta pracy (str. 43)

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=44

Zabawa multimedialna: https://wordwall.net/pl/resource/523273/family

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=3gt_G1BjTD4

https://www.youtube.com/watch?v=ii_LtHrEiao

 

 

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalenie i poszerzenie materiału leksykalnego w twórczych zabawach językowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:


Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Rozwiąż zagadki, wskaż lub powiedz o kim mowa na ilustracji:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=14

  1. Where is the fish?
  2. Where is the bird?
  3. Where is the frog?

Zagadki dla 4-latków i chętnych 3-latków:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

  1. Who is swim in the water? (fish)
  2. Who is fly in to the tree? (bird)
  3. Who is jump in to the grass? (frog)
  4. What colour is fish?
  5. What colour is bird?
  6. What colour is frog?
  7. What colour is water?
  8. What colour is tree?
  9. What colour is grass?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

https://www.youtube.com/watch?v=WSC-gHBU_d0

 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Utrwalenie i poszerzenie materiału leksykalnego w twórczych zabawach językowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:


Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Rozwiąż zagadki, wskaż lub powiedz o kim mowa na ilustracji:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=14

  1. Where is the fish?
  2. Where is the bird?
  3. Where is the frog?

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

  1. Who is swim in the water? (fish)
  2. Who is fly in to the tree? (bird)
  3. Who is jump in to the grass? (frog)
  4. What colour is fish?
  5. What colour is bird?
  6. What colour is frog?
  7. What colour is water?
  8. What colour is tree?
  9. What colour is grass?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

https://www.youtube.com/watch?v=WSC-gHBU_d0

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze zwierzętami i poszerzenie jego zakresu w kontekście zabaw językowych.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Rozwiązywanie zagadek:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

  1. Who is swim? (duck)
  2. Who is climb? (cat)
  3. Who is hop? (bunny)
  4. Who is roll? (pig)
  5. What colour is duck?
  6. What colour is cat?
  7. What colour is bunny?
  8. What colour is pig?
  9. What colour is dog?
  10. What colour is Boo?
  11. Who is clear? (duck, cat, bunny, dog)
  12. Who is dirty? (pig)

Karta pracy(str. 42). Polecenie: Nazwij zwierzęta i połącz je z cieniami.

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=lVFj91Z1AfM

https://www.youtube.com/watch?v=2s7cz6p7jew

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze zwierzętami i poszerzenie jego zakresu w kontekście zabaw językowych.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Rozwiązywanie zagadek:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

  1. Who is swim? (duck)
  2. Who is climb? (cat)
  3. Who is hop? (bunny)
  4. Who is roll? (pig)
  5. What colour is duck?
  6. What colour is cat?
  7. What colour is bunny?
  8. What colour is pig?
  9. What colour is dog?
  10. What colour is Boo?
  11. Who is clear? (duck, cat, bunny, dog)
  12. Who is dirty? (pig)

Karta pracy(str. 42). Polecenie: Nazwij zwierzęta i połącz je z cieniami.

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=lVFj91Z1AfM

https://www.youtube.com/watch?v=2s7cz6p7jew

 

6-LATKI

Temat: Aktywizacja, utrwalanie i poszerzanie słownictwa oraz rozwijanie sprawności komunikacyjnej  w naturalnym kontekście zabaw tematycznych.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, one, two, three, dour, five, six, seven, eight, nine, ten.

Karty do słownictwa (47-50): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=49

Karta pracy (str. 35) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=38

Rozwiązywanie zagadek (32-33):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=34

  1. Where is the head?
  2. Where is the tummy?
  3. Where are the hands?
  4. Where are the legs?
  5. Where are the feet?
  6. Where is the broccoli?
  7. Where is the football?
  8. Where is a DoctorWhat colou is football?
  9. What colour is broccoli?
  10. What colour is Boo?

Zadania ruchowe do wykonania: Dotknij wylosowanej części ciała- https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole

Ćwiczenia w liczeniu (14-23) Policz przedmioty na kartach obrazkowych: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=16

Zabawy dla chętnych:
https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole
https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=tgUDYOlgx1M

https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI
Temat: Utrwalenie i poszerzenie materiału leksykalnego w twórczych zabawach językowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:


Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Rozwiąż zagadki, wskaż lub powiedz o kim mowa na ilustracji:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_wypr/mobile/index.html#p=14

  1. Where is the fish?
  2. Where is the bird?
  3. Where is the frog?

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

  1. Who is swim in the water? (fish)
  2. Who is fly in to the tree? (bird)
  3. Who is jump in to the grass? (frog)
  4. What colour is fish?
  5. What colour is bird?
  6. What colour is frog?
  7. What colour is water?
  8. What colour is tree?
  9. What colour is grass?

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

https://www.youtube.com/watch?v=WSC-gHBU_d0

 

5- LATKI

Temat: Utrwalenie znajomości słownictwa związanego ze zwierzętami i poszerzenie jego zakresu w kontekście zabaw językowych.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Rozwiązywanie zagadek:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

  1. Who is swim? (duck)
  2. Who is climb? (cat)
  3. Who is hop? (bunny)
  4. Who is roll? (pig)
  5. What colour is duck?
  6. What colour is cat?
  7. What colour is bunny?
  8. What colour is pig?
  9. What colour is dog?
  10. What colour is Boo?
  11. Who is clear? (duck, cat, bunny, dog)
  12. Who is dirty? (pig)

Karta pracy(str. 42). Polecenie: Nazwij zwierzęta i połącz je z cieniami.

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=44

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=lVFj91Z1AfM

https://www.youtube.com/watch?v=2s7cz6p7jew

 

6-LATKI

Temat: Aktywizacja, utrwalanie i poszerzanie słownictwa oraz rozwijanie sprawności komunikacyjnej  w naturalnym kontekście zabaw tematycznych.

 

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, one, two, three, dour, five, six, seven, eight, nine, ten.

Karty do słownictwa (47-50): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=49

Karta pracy (str. 35) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=38

Rozwiązywanie zagadek (32-33):

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=34

  1. Where is the head?
  2. Where is the tummy?
  3. Where are the hands?
  4. Where are the legs?
  5. Where are the feet?
  6. Where is the broccoli?
  7. Where is the football?
  8. Where is a DoctorWhat colou is football?
  9. What colour is broccoli?
  10. What colour is Boo?

Zadania ruchowe do wykonania: Dotknij wylosowanej części ciała- https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole

Ćwiczenia w liczeniu (14-23) Policz przedmioty na kartach obrazkowych: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=16

Zabawy dla chętnych:
https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole
https://wordwall.net/pl/resource/1193439/angielski/body-przedszkole

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=24TiN8Rr2Yg

https://www.youtube.com/watch?v=tgUDYOlgx1M

https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalanie i poszerzanie słownictwa o nazwy czynności w zabawach ruchowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:

Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Praca plastyczna dla 4-latków i dla chętnych 3-latków: Narysuj lub namaluj żabę.

Zabawa „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij co robi zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 


GRUPA „MOTYLE”

Temat: Utrwalanie i poszerzanie słownictwa o nazwy czynności w zabawach ruchowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:

Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Praca plastyczna: Narysuj lub namaluj żabę.

Zabawa „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij co robi zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Powtórzenie kluczowego słownictwa. Przypomnienie liczb w zakresie 1–3.

Wprowadzenie liczb w zakresie 4–6.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Przypomnienie cyfr: https://www.youtube.com/watch?v=b02Ojls1O14

Karta pracy(str. 43-44)

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=43

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Powtórzenie kluczowego słownictwa. Przypomnienie liczb w zakresie 1–3.

Wprowadzenie liczb w zakresie 4–6.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Przypomnienie cyfr: https://www.youtube.com/watch?v=b02Ojls1O14

Karta pracy(str. 43-44)

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=43

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 

6-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa i struktur językowych w zabawach językowych, rozwijających sprawność komunikacyjną, rozumienie ze słuchu oraz koncentrację.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, 1-6.

Karty do słownictwa (47-50): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=49

Karta pracy (str. 35) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=36

Polecenie do karty Poziom B+ CD2 nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Praca plastyczna: Narysuj swoją koleżankę lub kolegę pamiętając o poznanych częściach ciała. Napisz cyfrą ile ma lat.

Przypomnienie cyfr: https://www.youtube.com/watch?v=b02Ojls1O14

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

https://www.youtube.com/watch?v=TdDypyS_5zE

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI

Temat: Utrwalanie i poszerzanie słownictwa o nazwy czynności w zabawach ruchowych.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water, swim, fly, jump.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 12 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa ruchowa do piosenki:

Swim, swim, swim!

Naśladuj pływanie strzałką.

Like a fish, a fish, a fish!

Poruszaj ustami jak ryba pyszczkiem pod wodą.

Swim, swim, swim! In the water, water, water!

Glub, glub, glub!

Naśladuj pływanie strzałką.

Fly, fly, fly!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Like a bird, a bird, a bird!

Zrób dziobek z dłoni.

Fly, fly, fly! To the tree, tree, tree!

Tweet, tweet, tweet!

Rozłóż ręce jak skrzydła i naśladuj lot ptaka.

Jump, jump, jump!

Skacz jak żaba.

Like a frog, a frog, a frog!

Jump, jump, jump! In the grass, grass, grass!

Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.

Praca plastyczna: narysuj lub namaluj żabę.

Zabawa „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij co robi zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 

 

5- LATKI

Temat: Powtórzenie kluczowego słownictwa. Przypomnienie liczb w zakresie 1–3.

Wprowadzenie liczb w zakresie 4–6.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty, one, two, three, four, five, six.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Przypomnienie cyfr: https://www.youtube.com/watch?v=b02Ojls1O14

Karta pracy(str. 43-44)

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=43

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

https://www.youtube.com/watch?v=zxIpA5nF_LY

 

6-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa i struktur językowych w zabawach językowych, rozwijających sprawność komunikacyjną, rozumienie ze słuchu oraz koncentrację.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, 1-6.

Karty do słownictwa (47-50): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_karty/mobile/index.html#p=49

Karta pracy (str. 35) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=36

Polecenie do karty Poziom B+ CD2 nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Praca plastyczna: Narysuj swoją koleżankę lub kolegę pamiętając o poznanych częściach ciała. Napisz cyfrą ile ma lat.

Przypomnienie cyfr: https://www.youtube.com/watch?v=b02Ojls1O14

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

https://www.youtube.com/watch?v=TdDypyS_5zE

 

 

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Poszerzanie słownictwa związanego ze zwierzętami w oparciu o piosenkę.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 8 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zadania do piosenki:

– „Listen! What is it?”- dziecko odgaduje jakie zwierzę słyszy.

– Dziecko samodzielnie wydaje dźwięki takie jak zwierzęta w piosence: „A fish! Glub, glub! A bird! Tweet, tweet! A frog! Croak, croak!”

Karta pracy:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=29

Polecenie: Powiedz i wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Rysuj po śladach.

4-latki i dla chętnych 3-latków:

 

Za pomocą gestów i ruchu obrazujemy piosenkę.


What Is That?Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Glub, glub, glub!
Poruszaj ustami jak ryba, złóż ręce nad głową.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A fish, a fish, a fish.
Złóż ręce nad głową i udawaj, że płyniesz strzałką.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Tweet, tweet, tweet!
Zrób z ręki dziobek.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A bird, a bird, a bird!
Poruszaj rękami jak skrzydłami.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A frog, a frog, a frog!
Skacz jak żaba

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Poszerzanie słownictwa związanego ze zwierzętami w oparciu o piosenkę.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 8 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zadania do piosenki:

– „Listen! What is it?”- dziecko odgaduje jakie zwierzę słyszy.

– Dziecko samodzielnie wydaje dźwięki takie jak zwierzęta w piosence: „A fish! Glub, glub! A bird! Tweet, tweet! A frog! Croak, croak!”

Karta pracy:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=29

Polecenie: Powiedz i wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Rysuj po śladach.

Zabawa z rodzicem/rodzeństwem: „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 9  https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Za pomocą gestów i ruchu obrazujemy piosenkę:


What Is That?Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Glub, glub, glub!
Poruszaj ustami jak ryba, złóż ręce nad głową.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A fish, a fish, a fish.
Złóż ręce nad głową i udawaj, że płyniesz strzałką.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Tweet, tweet, tweet!
Zrób z ręki dziobek.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A bird, a bird, a bird!
Poruszaj rękami jak skrzydłami.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A frog, a frog, a frog!
Skacz jak żaba

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Utrwalanie znajomości nazw zwierząt i czynności w zabawie muzyczno- ruchowej.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 14 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 38-39) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa muzyczno- ruchowa

Boo, oh, Boo, where are you?

Rozłóż ręce w geście „nie wiem”.

Meow…

Climb, climb, climb!

Climb, climb, climb!

Climb – with – me!

Udawaj kotka wspinającego się na drzewo.

 

Hop…

Hop, hop, hop!

Hop, hop, hop!

Hop – with – me!

Skacz, udając króliczka.

 

Quack!

Swim, swim, swim!

Swim, swim, swim!

Swim – with – me!

Ugnij nogi w kolanach i udawaj pływającą kaczkę.

 

Oink!

Roll, roll, roll!

Roll, roll, roll!

Roll – with – me!
Turlaj się po podłodze.

 

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Utrwalanie znajomości nazw zwierząt i czynności w zabawie muzyczno- ruchowej.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 14 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 38-39) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa muzyczno- ruchowa

Boo, oh, Boo, where are you?

Rozłóż ręce w geście „nie wiem”.

Meow…

Climb, climb, climb!

Climb, climb, climb!

Climb – with – me!

Udawaj kotka wspinającego się na drzewo.

 

Hop…

Hop, hop, hop!

Hop, hop, hop!

Hop – with – me!

Skacz, udając króliczka.

 

Quack!

Swim, swim, swim!

Swim, swim, swim!

Swim – with – me!

Ugnij nogi w kolanach i udawaj pływającą kaczkę.

 

Oink!

Roll, roll, roll!

Roll, roll, roll!

Roll – with – me!
Turlaj się po podłodze.

 

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

6-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa i rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu poprzez słuchanie historyjki.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, 1-6.

Karty do słownictwa :

Historyjka obrazkowa Poziom B+ CD2 nr 5 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 32-33) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=35

Polecenie: Posłuchaj historyjki i wskaż ilustracje, o których mowa.

Piosenka Poziom B+ CD2 nr 6 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karty pracy do piosenki str. 34 https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=36

Praca plastyczna: Samodzielnie napisz cyfry 1-6 na kartce.

Piosenki do zabawy:


https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI

Temat: Poszerzanie słownictwa związanego ze zwierzętami w oparciu o piosenkę.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green, grass, tree, water.

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 8 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zadania do piosenki:

– „Listen! What is it?”- dziecko odgaduje jakie zwierzę słyszy.

– Dziecko samodzielnie wydaje dźwięki takie jak zwierzęta w piosence: „A fish! Glub, glub! A bird! Tweet, tweet! A frog! Croak, croak!”

Karta pracy:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=29

Polecenie: Powiedz i wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Rysuj po śladach.

Zabawa z rodzicem/rodzeństwem: „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 9  https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Za pomocą gestów i ruchu obrazujemy piosenkę:


What Is That?Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Glub, glub, glub!
Poruszaj ustami jak ryba, złóż ręce nad głową.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A fish, a fish, a fish.
Złóż ręce nad głową i udawaj, że płyniesz strzałką.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Tweet, tweet, tweet!
Zrób z ręki dziobek.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A bird, a bird, a bird!
Poruszaj rękami jak skrzydłami.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A frog, a frog, a frog!
Skacz jak żaba

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

 

5- LATKI

Temat: Utrwalanie znajomości nazw zwierząt i czynności w zabawie muzyczno- ruchowej.

Słownictwo: bunny, duck, cat, pig, dog, climb, swim, hop, roll, clean, dirty.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 14 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 38-39) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa muzyczno- ruchowa

Boo, oh, Boo, where are you?

Rozłóż ręce w geście „nie wiem”.

Meow…

Climb, climb, climb!

Climb, climb, climb!

Climb – with – me!

Udawaj kotka wspinającego się na drzewo.

 

Hop…

Hop, hop, hop!

Hop, hop, hop!

Hop – with – me!

Skacz, udając króliczka.

 

Quack!

Swim, swim, swim!

Swim, swim, swim!

Swim – with – me!

Ugnij nogi w kolanach i udawaj pływającą kaczkę.

 

Oink!

Roll, roll, roll!

Roll, roll, roll!

Roll – with – me!
Turlaj się po podłodze.

 

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

 

 

6-LATKI

Temat: Utrwalanie słownictwa i rozwijanie sprawności rozumienia ze słuchu poprzez słuchanie historyjki.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet, 1-6.

Karty do słownictwa :

Historyjka obrazkowa Poziom B+ CD2 nr 5 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 32-33) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=35

Polecenie: Posłuchaj historyjki i wskaż ilustracje, o których mowa.

Piosenka Poziom B+ CD2 nr 6 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karty pracy do piosenki str. 34 https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=36

Praca plastyczna: Samodzielnie napisz cyfry 1-6 na kartce.

Piosenki do zabawy:


https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

 

 

 

 

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Wprowadzenie w
tematykę związaną ze zwierzętami. Przypomnienie nazw kolorów.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green,
grass, tree, water.

Piosenka do materiału Poziom A CD2
nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa (proszę korzystać z karty pracy- ilustracje)

Karta pracy:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

Polecenie: Powiedz
lub wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Policz zwierzęta.
4-latki i dla chętnych 3-latków: Powiedz, jakiego koloru są zwierzęta.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do
zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA
 

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Wprowadzenie w
tematykę związaną ze zwierzętami. Przypomnienie nazw kolorów.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green,
grass, tree, water.

Piosenka do materiału Poziom A CD2
nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa (proszę korzystać z karty pracy- ilustracje)

Karta pracy:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

Polecenie: Powiedz
lub wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Policz zwierzęta. Powiedz,
jakiego koloru są zwierzęta.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do
zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA
 
 

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Zapoznanie z nazwami zwierząt mieszkających na wsi

Słownictwo: bunny, duck, cat,
pig, dog.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Zagadka
słuchowa Poziom B CD2 nr 10 Animal Sounds: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Piosenka
do słownictwa (karty pracy 23-27 j.powyżej): Poziom B CD2 nr 11: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy
str.: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=38

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji. Zgadnij, czyj ogon wystaje z ukrycia.
Połącz zwierzęta z ich ogonami.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta mieszkające na wsi, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_titlehttps://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

GRUPA „MRÓWKI”

5- LATKI

Temat: Zapoznanie z nazwami zwierząt mieszkających na wsi

Słownictwo: bunny, duck, cat,
pig, dog.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Zagadka
słuchowa Poziom B CD2 nr 10 Animal Sounds: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Piosenka
do słownictwa (karty pracy 23-27 j.powyżej): Poziom B CD2 nr 11: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy
str.: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=38

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji. Zgadnij, czyj ogon wystaje z ukrycia.
Połącz zwierzęta z ich ogonami.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta mieszkające na wsi, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do
zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo
 
 

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie nazw części
ciała.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet.

Piosenka do słownictwa: Poziom B+ CD2 nr 2: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy str.31:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=32

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji i nazwij części ciała elfów.

Praca plastyczna: Narysuj swojego ulubionego Elfa.

Piosenka do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

4-LATKI

Temat: Wprowadzenie w
tematykę związaną ze zwierzętami. Przypomnienie nazw kolorów.

Słownictwo: fish, bird, frog, yellow, blue, red, green,
grass, tree, water.

Piosenka do materiału Poziom A CD2
nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa (proszę korzystać z karty pracy- ilustracje)

Karta pracy:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

Polecenie: Powiedz
lub wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Policz zwierzęta. Powiedz,
jakiego koloru są zwierzęta.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do
zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

5- LATKI

Temat: Zapoznanie z nazwami zwierząt mieszkających na wsi

Słownictwo: bunny, duck, cat,
pig, dog.

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Zagadka
słuchowa Poziom B CD2 nr 10 Animal Sounds: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Piosenka
do słownictwa (karty pracy 23-27 j.powyżej): Poziom B CD2 nr 11: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy
str.: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=38

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji. Zgadnij, czyj ogon wystaje z ukrycia.
Połącz zwierzęta z ich ogonami.

Praca
plastyczna: Narysuj zwierzęta mieszkające na wsi, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do
zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

6-LATKI

Temat: Wprowadzenie nazw części
ciała.

Słownictwo: head, tummy, arms, hands, legs, feet.

Piosenka do słownictwa: Poziom B+ CD2 nr 2: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy str.31:
https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=32

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji i nazwij części ciała elfów.

Praca plastyczna: Narysuj swojego ulubionego Elfa.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=LyeWz-ZrKXE&feature=emb_title
https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY
https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

GRUPA „PSZCZÓŁKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z częściami ciała.

Słownictwo: face, nose, mouth, eyes.

Karta pracy: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=25

Polecenie: Wskaż części ciała i je nazwij.

Piosenka do zabawy: https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

4-latki i dla chętnych 3-latków: Samodzielnie narysuj Boo.

GRUPA „MOTYLE”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z częściami ciała.

Słownictwo: face, nose, mouth, eyes.

Karta pracy: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=25

Polecenie: Wskaż części ciała i je nazwij.

Piosenka do zabawy: https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

Praca plastyczna: Samodzielnie narysuj Boo.

GRUPA „BIEDRONKI”

Temat: Utrwalanie słownictwa związanego z częściami ciała.

Słownictwo: head, hands, tummy, legs, toes, nose, eyes, ears, mouth, hair.

Karty do słownictwa: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=35

Karta pracy str. 34: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=36

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji i połącz części ciała z postaciami, do których należą.

Praca plastyczna: Samodzielnie narysuj słonia i myszkę.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

 

GRUPA „MRÓWKI”

Temat: Utrwalanie nazw artykułów spożywczych.

Słownictwo: pizza, broccoli, tomatoes, pineapple, ham, cheese.

Karty do słownictwa 15-20: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_minikarty/mobile/index.html#p=30

Karta pracy str.25. Polecenie: Powiedz i wskaż, które produkty znajdują się na pizzy Boo:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=27

Praca plastyczna: Samodzielnie narysuj pizzę i nazwij narysowane składniki.

Piosenka do zabawy: https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

GRUPA „ŚWIERSZCZE”

Temat: Utrwalanie nazw artykułów spożywczych.

Słownictwo: pizza, broccoli, tomatoes, pineapple, ham, cheese.

Karty do słownictwa 15-20: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_minikarty/mobile/index.html#p=30

Karta pracy str.25. Polecenie: Powiedz i wskaż, które produkty znajdują się na pizzy Boo:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=27

Dla 5,6- latków i chętnych 4-latków: Praca plastyczna: Samodzielnie narysuj pizzę i nazwij narysowane składniki.

Piosenka do zabawy: https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg