KSZTAŁCENIE NA ODLEGŁOŚĆ

JĘZYK ANGIELSKI

Piosenki:

 

 

Bajki:

„Easter Bunny”

https://www.youtube.com/watch?v=8nx8cBfUcMc

„Peppa’s Easter Egg Hunt”

https://www.youtube.com/watch?v=8nx8cBfUcMc

Zadania do wykonania

Według wzoru:

Według wzoru:

 

KARTY PRACY

 
 

PSZCZÓŁKI

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa (proszę korzystać z karty pracy- ilustracje)

Karta pracy: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

Polecenie: Powiedz lub wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Policz zwierzęta. Powiedz, jakiego koloru są zwierzęta.

Praca plastyczna: Narysuj zwierzęta, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

 

MOTYLE

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Zagadka słuchowa Poziom B CD2 nr 10 Animal Sounds: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Piosenka do słownictwa (karty pracy 23-27 j.powyżej): Poziom B CD2 nr 11: https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy str.: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=38

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji. Zgadnij, czyj ogon wystaje z ukrycia. Połącz zwierzęta z ich ogonami.

Praca plastyczna: Narysuj zwierzęta mieszkające na wsi, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_6HzoUcx3eo

BIEDRONKI i ŚWIERSZCZE

Piosenka do słownictwa: Poziom B+ CD2 nr 2:

https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#boob

Karta pracy str.31: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=32

Polecenie: Przyjrzyj się ilustracji i nazwij części ciała elfów.

Praca plastyczna: Narysuj swojego ulubionego Elfa.

Piosenka do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=WX8HmogNyCY

https://www.youtube.com/watch?v=eBVqcTEC3zQ

 

MRÓWKI

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 7 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa (proszę korzystać z karty pracy- ilustracje)

Karta pracy: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=27

Polecenie: Powiedz lub wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Policz zwierzęta. Powiedz, jakiego koloru są zwierzęta.

Praca plastyczna: Narysuj zwierzęta, które dzisiaj poznałeś.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

PSZCZÓŁKI

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 8 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zadania do piosenki:

– „Listen! What is it?”- dziecko odgaduje jakie zwierzę słyszy.

– Dziecko samodzielnie wydaje dźwięki takie jak zwierzęta w piosence: „A fish! Glub, glub! A bird! Tweet, tweet! A frog! Croak, croak!”

Karta pracy:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=29

Polecenie: Powiedz i wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Rysuj po śladach.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

 

MOTYLE

Karty do słownictwa 23-27: https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_karton/mobile/index.html#p=47

Historyjka obrazkowa Poziom B CD2 nr 14 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 38-39) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_b_kp/mobile/index.html#p=41

Piosenka do zabawy muzyczno- ruchowej Poziom B CD2 nr 15 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zabawa muzyczno- ruchowa

Boo, oh, Boo, where are you?

Rozłóż ręce w geście „nie wiem”.

Meow…

Climb, climb, climb!

Climb, climb, climb!

Climb – with – me!

Udawaj kotka wspinającego się na drzewo.

Hop…

Hop, hop, hop!

Hop, hop, hop!

Hop – with – me!

Skacz, udając króliczka.

Quack!

Swim, swim, swim!

Swim, swim, swim!

Swim – with – me!

Ugnij nogi w kolanach i udawaj pływającą kaczkę.

Oink!

Roll, roll, roll!

Roll, roll, roll!

Roll – with – me!
Turlaj się po podłodze.

Piosenki do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=pZw9veQ76fo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

BIEDRONKI i ŚWIERSZCZE

Karty do słownictwa :

Historyjka obrazkowa Poziom B+ CD2 nr 5 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karta pracy do historyjki obrazkowej (str. 32-33) https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=35

Polecenie: Posłuchaj historyjki i wskaż ilustracje, o których mowa.

Piosenka Poziom B+ CD2 nr 6 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Karty pracy do piosenki str. 34 https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_bplus_kp/mobile/index.html#p=36

Praca plastyczna: Samodzielnie napisz cyfry 1-6 na kartce.

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=DR-cfDsHCGA

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=RNUZBHlRH4Y

 

MRÓWKI

Karty obrazkowe (34-36): https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_karty/mobile/index.html#p=37

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 8 https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Zadania do piosenki:

– „Listen! What is it?”- dziecko odgaduje jakie zwierzę słyszy.

– Dziecko samodzielnie wydaje dźwięki takie jak zwierzęta w piosence: „A fish! Glub, glub! A bird! Tweet, tweet! A frog! Croak, croak!”

Karta pracy:

https://flipbooki.mac.pl/przedszkole/angielski/boo_poziom_a_kp/mobile/index.html#p=29

Polecenie: Powiedz i wskaż jakie zwierzęta widzisz na ilustracji. Rysuj po śladach.

Zabawa z rodzicem/rodzeństwem: „Guess what!”- zabawa w pantomimę. Na podstawie kart obrazkowych pokaż ruchem  i gestem dane zwierzę. Nazwij zwierzę, które pokazuje dziecko/rodzic.

Piosenka do materiału Poziom A CD2 nr 9  https://www.mac.pl/edukacja-przedszkolna/piosenki-iloveboo#booa

Za pomocą gestów i ruchu obrazujemy piosenkę:


What Is That?Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Glub, glub, glub!
Poruszaj ustami jak ryba, złóż ręce nad głową.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A fish, a fish, a fish.
Złóż ręce nad głową i udawaj, że płyniesz strzałką.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Tweet, tweet, tweet!
Zrób z ręki dziobek.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A bird, a bird, a bird!
Poruszaj rękami jak skrzydłami.
Quiet, hush!
Połóż palec na ustach.
What is that?
Przyłóż rękę do ucha.
Croak, croak, croak!
Skacz jak żaba.
What is that?
Rozłóż ręce w geście pytającym.
A frog, a frog, a frog!
Skacz jak żaba

Piosenki do zabawy:

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

https://www.youtube.com/watch?v=dg0cQtVisLw

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI